Update mails

Een overzicht met alle informatie-mails verstuurd naar de leden van Studievereniging Sticky.

8 April 2020

Beste lid,

Sinds onze laatste corona update van 12 maart j.l. is de situatie erg veranderd. Vandaar sturen wij je deze nieuwe updatemail, om mede te delen hoe Studievereniging Sticky op de nieuwe ontwikkelingen reageert.

• Hier vind je de corona-pagina op de Sticky website. Daar zijn alle update-mails terug te lezen, en vind je meer informatie over hoe je thuis nog zo goed mogelijk aan je studie kunt werken. Er is bijvoorbeeld een online UB opgezet, waar je samen met je studiegenoten kunt studeren.
  • In deze tijd is het ook van belang om aan je mentale gezondheid te denken. Mocht je hier om wat voor reden dan ook ondersteuning bij zoeken, dan heeft de universiteit hier genoeg faciliteiten voor beschikbaar. Meer informatie vind je via deze link.
  • De Stickykamer blijft in ieder geval tot 1 juni gesloten. Tegen die tijd ontvang je van ons een nieuwe update waarin wij duidelijk maken of de kamer vanaf 1 juni weer opengaat.
  • Er wordt wekelijks een aantal online activiteiten georganiseerd, zoals filmavonden, gamesessies, en nog veel meer. Houd onze communicatiekanalen zoals de Whatsapp-promo, Facebook en Koala dus goed in de gaten zodat je hier deel aan kunt nemen.
  • Er is een Sticky Discord server opgezet, zodat leden met elkaar in contact kunnen blijven, samen kunnen studeren, of om aan activiteiten deel te nemen. Via deze link kan je in de server. Elke vrijdagmiddag vanaf 16:00 wordt er een online VrijMiBo georganiseerd in de Discord server. We hopen je daar nog eens te zien!

Mocht je nog verdere vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op via bestuur@svsticky.nl. Tenslotte raden wij iedereen aan om alle communicatiekanalen die Sticky gebruikt goed in de gaten te houden, zodat je van alles op de hoogte blijft.

16 maart 2020

Beste lid,

Helaas moeten wij aankondigen dat de Stickykamer tot 20 april gesloten blijft. Naar aanleiding van verdere maatregelen vanuit de universiteit is het namelijk niet meer mogelijk de kamer open te houden.

Wij hopen dat de kamer weer open kan zodra het vierde blok begint op 20 april. Vooralsnog kan de situatie in de tussentijd erg veranderen, waardoor wij hier nog geen definitieve uitspraak over kunnen doen. We houden je uiteraard op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Voor verdere vragen zijn wij bereikbaar via bestuur@svsticky.nl.

13 maart 2020

Beste lid,

Na onze afgelopen mail met updates omtrent het coronavirus, heeft de faculteit Bètawetenschappen verdere maatregelen genomen die ook voor onze vereniging van toepassing zijn. Hierdoor zijn wij genoodzaakt alle activiteiten tot en met minstens 31 maart af te gelasten. Helaas valt de AirCo reis naar Tirana hier ook onder.

Als je al ingeschreven staat voor een activiteit die in deze tijdsperiode plaatsvindt, zullen hiervoor geen kosten in rekening gebracht worden.

De verenigingskamer blijft zoals eerder vermeld gesloten op 16 maart. Op die dag wordt besloten of de kamer daarna weer open zal gaan. Hierover zal nog een bericht volgen.

Nogmaals raden wij iedereen sterk aan het advies van de Rijksoverheid na te leven. Haar advies is hier te verkrijgen.

Voor verdere vragen zijn wij bereikbaar via bestuur@svsticky.nl.

12 maart 2020

Beste lid,

Naar aanleiding van de aanvullende maatregelen die het kabinet vandaag heeft aangekondigd in de strijd tegen de verdere verspreiding van het coronavirus, stellen wij je graag op de hoogte van hoe wij hier als studievereniging op zullen handelen. Hieronder vind je de belangrijkste zaken om rekening mee te houden:

• Ten eerste raden wij iedereen ten zeerste aan om de nieuwe maatregelen van het kabinet op te volgen. Deze zijn hier te vinden. Het is vooral belangrijk dat je thuis blijft indien je last hebt van neusverkoudheid, hoesten of koorts. Neem contact op met de huisarts als deze klachten verergeren.
  • De verenigingskamer blijft open tenzij de universiteit volledig sluit of het bestuur de keuze maakt de kamer alsnog te sluiten. Het kan echter wel voorkomen dat de openingstijden anders zijn dan gebruikelijk. Op vrijdag 13 maart en op maandag 16 maart is de Stickykamer wel gesloten.
  • Wij hebben vandaag doorgekregen dat het congres exec(ut) niet door kan gaan op 16 maart. Er volgt mogelijk een nieuwe datum, maar dit is momenteel nog niet met zekerheid te zeggen.
  • De wekelijkse borrels worden tot minstens eind maart afgelast.
  • De ANWBaco activiteit (https://koala.svsticky.nl/activities/950) wordt afgelast. Er zullen geen kosten in rekening gebracht worden voor leden die zich al hebben ingeschreven.
  • De reizen die de komende tijd plaats zouden vinden, zoals de AirCo-reis naar Tirana en de studiereis naar Copenhagen, blijven voorlopig op de planning staan. Voor deze reizen volgen wij het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Mocht de situatie wijzigen, dan worden alle deelnemers hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.
  • Kleinschalige activiteiten zullen voorlopig gewoon doorgaan. Mochten deze toch worden afgelast om wat voor reden dan ook, dan ontvangen alle deelnemers hier zo snel mogelijk bericht over. De uitschrijfdeadlines van deze activiteiten zullen worden aangepast zodat je je altijd nog kan uitschrijven als je vanwege gezondheidsklachten thuis wilt blijven.

Het bestuur volgt natuurlijk ook de nieuwe maatregelen op. Hierdoor kan het zijn dat bestuursleden vanwege gezondheidsklachten afwezig of slecht bereikbaar zijn. Wij hopen in dit geval op je begrip.